Συγγραφέας Παιδικής Λογοτεχνίας

Καλωσήρθατε στον "τόπο" μου!

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2016

ΦΡΕΣΚΟ ΒΙΒΛΙΟ!

Πρόσφατα κυκλοφόρησε το νέο μου βιβλίο από τις εκδόσεις Ψυχογιός με τίτλο "Τι κρατάει η μαμά;"
Έχει τις πρωτιές του αυτό το βιβλίο και φυσικά την ιστορία του πίσω από αυτό.
Πρώτη φορά μου υποδεικνύει κάποιος άλλος το θέμα. Πρώτη φορά γράφω για μικρά παιδιά και πρώτη φορά συνεργάζομαι με τις εκδόσεις Ψυχογιός.
Θέμα του βιβλίου η ανεργία. Η ανεργία που λίγες μέρες μετά την ολοκλήρωση της συγγραφής του, χτύπησε και τη δική μου οικογένεια. Την ιδέα την είχε δώσει ο αδελφός μου.   Κάπως σαν προμήνυμα ήρθε το βιβλίο. Θα έμεναν άνεργοι και αυτός και η η γυναίκα του.
Πέρα από την προσωπική ιστορία, η ανεργία είναι ένα θέμα που αφορά όλους και που αρκετούς από εμας φέρνει σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση.
Θέλω να πιστεύω πως με αυτό το βιβλίο αγγίζω το θέμα όσο πιο ρεαλιστικά γίνεται, γιατί πιστεύω πως δεν μπορείς να κρύψεις την αλήθεια από τα παιδιά. Υπάρχει όμως τρόπος να βιώσουν την αλήθεια όσο πιο αναίμακτα γίνεται. Σε αυτό συμβάλλει η αισιοδοξία που πρέπει να έχουμε απέναντι σε κάθε πρόβλημα, όσο μεγάλο και να είναι αυτό.
Στην ιστορία, ο Νίκος μαθαίνει σιγά σιγά τι ακριβώς γίνεται, αλλά έχοντας σαν στήριγμα μια πολύ ενωμένη και αγαπημένη οικογένεια, μπορεί να ανταπεξέλθει σε αυτή την κατάσταση που είναι έντονη μέσα στο σπίτι.
Είμαι πραγματικά πολύ περίεργη πως θα ανταποκριθούν τα παιδιά σε αυτό βιβλίο. Δεν είναι σίγουρα ένα εύκολο βιβλίο, ούτε ένα βιβλίο διασκέδασης. Είναι ένα βιβλίο πρώτου-αν θέλετε προβληματισμού-γύρω από τα δύσκολα της ζωής. Το χιούμορ δεν μπορούσε να λείπει ούτε από αυτό το βιβλίο μου, αλλά η αλήθεια είναι πως είναι το πιο συγκρατημένο χιούμορ που έχω χρησιμοποιήσει.
Εύχομαι να αρέσει, να βοηθήσει, να αγγίξει. Να αγαπηθεί.

Με αυτά και με αυτά ξεχάστηκα. Το βιβλίο έχει ακόμα μία πρωτιά! Την υπέροχη εικονογράφηση της Γιώτας Κοκκόση που για πρώτη φορά βουτάει στα νερά της παιδικής εικονογράφησης και που καταφέρνει να επιπλεύσει μια χαρά!

ΤΙ ΚΡΑΤΕΙ Η ΜΑΜΑ; ΨΥΧΟΓΙΟΣ 2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου